Första Advent

Första Advent
Den här helgen har gått fortare än fortast.
Började fredagen med att äta finmat ute hos R & J, klart att det blev nån lite öl med :D
Kvällen avslutades där med att ta det lugnt och kolla på Idol, var ju lite väntat att nån av Calle och Mariette skulle åka ut, Tove och Erik rockade ju fett som vanligt!
Igår åkte jag upp till Sundsvall för att hälsa på M & M. När jag kom fram stod de redan och väntade med bilen igång och det blev en tur till M & A ute vid Birsta med lussebullar och kaffe.
Sen blev det lite shopping. På IKEA inhandlades nya rödvinsglas, en klocka, galgar och en glasskål.
De hade öppnat en ny affär som hette Brand World där de hade en massa billiga sportmärkeskläder, köpte en Pumajacka som var svart och vit :D Jag? Puma? Vaddå? :P
Vi besällde sedan Pizza från Biteline, mums. Sen spelade jag och M lite Modern Warfare 2 till PS3, kul som fan fast svårt! Blev lite glögg och öl med såklart.
Och som vanligt blev det "hotellfrukost" med äggröra, bacon och så vidare :)
Har precis packat upp och diskat allt och såklart lyckades jag förstöra ett av de nya glasen :/ , aja allt kan ju inte gå bra.
Tack alla för en riktigt bra helg!!!
//P

Pumajackan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0