Tredje advent och Lucia

Den här veckan har verkligen gått i ett. Har haft fullt upp på jobbet hela veckan och stressat igenom varje dag och sedan har jag fortsatt jobba när jag kommit hem. Är nästan klar med de två dörrarna/karmarna till gästrum och kontor nu iaf.

I fredags var det dags för julbord på statt i hudik. Jag och J tog X-tåget upp dit och det var en trevlig kväll, kanske nån öl för mycket, kändes så på lördag morgon iaf.
Följde med J och R till Valbo igår för att köpa julklappar men hittade inga, jag är väl inte på humör för den här årstiden kanske. Köpte iaf lite fler rödvinsglas samt svarta lådor och några hyacinter för att piffa upp lite.

Idag har B hämtat sitt pick och pack och det känns väldigt tomt, på mer än ett sätt. Ekar typ överallt nu och Tiger går bara omkring och funderar vart hans favvosovplats tagit vägen. Blir nog en tur till Ikea typ i januari.
Kan man inte bara få spola fram till maj och slippa det här?
//P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0