Lördag igen

Idag har jag inte alls gjort mycket. Gjort mer eller mindre klart i trädgården och rengjort gräsklippare och tagit in krattor, räffsor och spadar. Den tråkigaste lördagen på länge tror jag faktiskt.
Blev bjuden på Èntrecoté med hasselbackspotatis och rotsakspytt med beasås och rödvinsrås av broder J, det var gott! Till efterrätt blev det varm hälsingeostkaka med grädde och jordgubbssylt :) Smaka smask!
Efter det blev det lite tvtittande och snacks, men I vägrade sova fast hon vart vaken i typ 12 timmar och jag tyckte det var dags att åka hem och spendera lite tid med Tigge. I har faktiskt lärt sig säga mamma och pappa nu, lite okontrollerbart iofs men hon är ju bara 7 månader än så länge....
När jag kom hem tog jag tag i lite förberedande målning av innerdörrar. Sååååå kul, eller kanske inte. Slipade och spacklade en dörr iaf, imorrn blir det grundmålning.

Sen lekte jag och Tigge lite med laserpekaren :P Han är helt sanslös alltså, fab va snabb han är! Han tröttnar ganska snabbt iaf, lat som han är...
Sen så råkade jag beställa New Super Mario Bros till Wii och även ett nytt rollspel från discshops outlet :D Vettefan hur många ospelade spel jag har nu, men det är ju bra att ha i vintermörkret, jag blir garanterat inte osysselsatt denna vinter... Finns hur mycket som helst att göra, bara ekonomin som begränsar faktiskt.

Just nu sitter jag och dricker ett glas vitt och funderar på vad jag ska göra nu... sova kanske. Aja vi får se.
Avslutar med nån bild från i somras!
//P



Jag och M i högform!



Och Tigge sittandes i sin favvoglugg lite funderandes på vad fan vi håller på med :D

Kommentarer
Postat av: Sofia Persson

Hej vännen!

hittade hit av ett misstag,men nu kan jag hålla lite koll på min älskade barndoms- & grann vän:)

Ledsen av att läsa det tråkiga som hänt dej nyligen det tog verkligen luften ur mej och jag tänker på dej Peter! hoppas ni löser det på bästa sätt,håller tummarna! hör av dej nån dag så tar vi en fika eller två.Kram Sofia

2009-12-07 @ 09:21:28
URL: http://babybooo0.blogg.se/
Postat av: P

Ja vi gört! Har samma nummer som förr, bara ett slå en kabel! :P älskar det uttrycket

2009-12-07 @ 17:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0