Goodbye my love <3

Idag har det hänt, pappren är skrivna och jag äger nu själv huset på ankarvägen. Jag vet inte vad jag ska känna, men det jag känner är samma salta konstiga smak i min mun som jag kände för några veckor sedan, och det känns inte bra. Hur kunde det här hända? Det skulle ju vara du och jag för alltid!!!...

Idag när vi delade ville jag bara skrika "Varför!!!???" men hade jag gjort det hade fasaden rasat och mitt verkliga sårade jag hade kommit fram.
Alla säger att det löser sig osv...och ja, det gör det säkert...det är bara frågan om hur lång tid det tar :( Som jag känner det nu vill jag bara bli hel igen... Varför känns det som en stor del av mig fattas? Hur ska jag återställa den del av mig som jag delat med dig? Varför känns det som att mitt liv bara blir fel? Vem ska jag leva för nu när jag inte lever för dig? Mig själv eller? Ja såklart att man ska vara egoistisk nu och leva för sig själv...  Jag vet inte bara hur och vad ger det i längden?

Julen kommer med stormsteg och jag tror inte det kommer att bli en "God Jul"  i år, den kommer nog att svischa förbi mest obemärkt utan paket under sängen och mysiga julfrukostar och annat julmys...

Snart är det iaf ett nytt år och nytt år betyder nya tag och nya möten. 2010 måste bli ett bra år, inte för att 2009 inte var ett bra år, bara slutet på det hade jag helst sluppit uppleva...
2009 blev jag gammal, 30 år, nästa år är jag bara ett år äldre...och vad gör det om 100 år?

Äh va jobbigt djupt det här blev då...men det är så jag känner, och det kan jag ju inte rå för.

Jag har det svårt att kryta ihop det här, så jag tror jag bara säger

Goodbye my love

Kommentarer
Postat av: R

Det löser sig säger vi bara för att det tyvärr inte finns något bättre att säga. Att må som du gör nu är så dåligt som någon människa någonsin kan må av kärlek.



Det finns inget sätt att göra det lättare eller bättre. Det är kanske därför talesättet tiden läker alla sår kom till och det stämmer inte heller.



Tiden gör det bättre men medan man låter tiden läka får man inte glömma bort att ta hand om sig själv och vara just egoistisk. Du kommer att märka att genom att vara egoisktisk och ta hand om dig själv så kommer 2010 dels vara jobbigt men du kommer även att hitta ljusglimtar, värme och kärlek.



Det är jag helt säker på för som jag redan berättat för dig tycker jag att du är en jättefin människa som förtjänar allt gott.



Hörs snart.



/ R

2009-12-04 @ 12:15:24
Postat av: P

Tack R, det värmer!

//P

2009-12-04 @ 15:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0