Då var den äntligen över...

Då var det avklarat, allt detta stök och bök för en helg. Skönt att den äntligen är avklarad. Har genomlidit varje dag...tankarna kommer och går och det är bara jobbigt :( Samtidigt så ställer min familj upp så bara positivt från deras sida. Var hos bror på julafton med god mat, tv-spel och lite glögg. Har inte ens packat upp klapparna än, står i en kasse innanför dörren fortfarande...

Fick iaf sakerna jag beställt och lampan verkar bli bra i badrummet, dock så var ju taket där väldigt mörk furu så i skrivandes stund torkar lager nummer två av grundfärgen, blir vitt nu....ca 5½ timme tog det med varje lager och taket är bara 8m2 men dryga djupa springor mellan plankorna måste penslas. Första lagret las på juldagen och jag var faktiskt nykter då, måste bara vart jag i hela stan som var det tror jag.

Igår kom M förbi och vi drack lite öl, spelade Wii, bastade och tittade på The Tournament som var helt ok, lite brutal men med bra fart genom hela filmen.

Då var det jobb tre dagar igen innan nästa helg, och jag antar att det blir fullt upp med allt som kan tänkas gått sönder under julhelgen.

Funderar på att åka upp till M & M i Sundsvall på nyår och vara lite med dem, skönt att komma bort lite och även träffa M & A...

Bild bidde det ingen då jag inte orkat ladda ur bilderna ur kameran...kanske sen om det blev någon bra.

//P

Kommentarer
Postat av: Terje

Vill passa på och önska dig ett riktigt Gott Nytt År Peter! :)



Hörde av Malinatt du funderade att hälsa på här i Mullsjö - och det kan jag redan säga att det skulle vara hur trevligt som helst! :)

2010-01-01 @ 15:40:32
URL: http://terjehelleso.wordpress.com
Postat av: P

Tack! Känns långt till sommaren nu bara, men det går väl fort tänker jag.

Hörs!

2010-01-04 @ 22:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0